مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:552022-01-02اقتصادي

سرانه فضای سبز شهر رشت 3 برابر می شود/ لزوم کاهش تولید پسماند


با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان پارک 500 هکتاری لاکان را عملیاتی خواهیم کرد و هم اکنون ایجاد فاز نخست آن آغاز شده که سرانه فضای سبز عمومی شهر را سه برابر می کند.

- ایسنا/گیلان شهردار رشت گفت: با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان پارک 500 هکتاری لاکان را عملیاتی خواهیم کرد و هم اکنون ایجاد فاز نخست آن آغاز شده که سرانه فضای سبز عمومی شهر را سه برابر می کند.

سید امیرحسین علوی، با بیان اینکه به واسطه بیماری کرونا بسیاری از رویدادهای مرتبط با حوزه شهر خلاق خوراک متوقف شده بود، اظهار کرد: بعد از دو سال یکی از بزرگترین رویدادهای شهری یعنی فستیوال خوراک را با مشارکت رستوران داران و فعالان حوزه غذا در شهر رشت برگزار کردیم و نمایندگی یونسکو در ایران و سایر نمایندگی های شهرهای خلاق خوراک نیز حضور داشتند تا از فرصت های همدیگر به نفع شهر خودمان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خواهرخوانندگی شهر لیریا پرتغال به عنوان یکی از شهرهای خلاق خوراک یونسکو با شهر رشت در دستور کار قرار دارد، گفت: ایران و گیلان دارای فرصت های غنی گردشگری داخلی است و لذا در حال شبکه سازی شهرهای خلاق یونسکو در حوزه خوراک و هوشمند و یادگیرنده هستیم تا با جذب گردشگر داخلی برای سبد خانوار آورده های اقتصادی داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز شهر رشت 3 برابر می شود/ لزوم کاهش تولید پسماند

سرانه فضای سبز شهر رشت 3 برابر می شود/ لزوم کاهش تولید پسماند